Mi preuzimamo dolazne pozive upućene Vašoj firmi. Naš operater pri tom odgovara na jednostavnija pitanja, preuzima poruke ili poziv preusmjerava dalje unutar Vaše firme i to na takav način, da vaš komitent ne osjeti da je poziv preusmjeren. Naše ljubazno i stručno osoblje će Vam na taj način olakšati posao, a kvalitet usluge će ostati na profesionalnom nivou.
Ukoliko su Vaši dispečeri zauzeti ili nisu u mogućnosti da odgovore na poziv u određenom vremenskom intervalu, dolazni pozivi će se automaski preusmjeravati na naše dispečere, tako da Vaši komitenti neće biti na čekanju ili neće morati ostavljati poruku automatskoj sekretarici, što će dodatno poboljšati kvalitet Vaših usluga.
Umjesto Vas, mi primamo narudžbe Vaših komitenata, a potom iste softverski procesuiramo na način koji Vi sami odredite, te ih proslijeđujemo dalje unutar Vaše organizacije.
Naši operateri će biti dobro upoznati sa Vašim proizvodima ili uslugama i odgovoriti na sva pitanja unutar dogovorenog nivoa pružanja usluge. Ukoliko se radi o komplikovanijim zahtjevima komitente ćemo uputiti na pravu adresu za rješavanje istog.
Naši ekperti će Vam pomoći da Vaš call centar i vašu dispečersku službu organizujete na najbolji mogući način, a Vaše preduzeće tako postane efikasnije i rentabilnije.
Naši operateri će za Vas primiti sve rezervacije i iste pravilno unijeti u Vaš poslovni raspored.